Descriere
În negocierile care țin de vânzarea unor servicii sau produse dificile apar adesea astfel de întrebări:
- Cum comunici cu acei clienți care nu înțeleg ce vor?
- Cum găsești limbă comună în interiorul echipei, dacă membrii acesteia (pe neașteptate) nu funcționează ca niște algoritmi și mai și sunt influențați de emoții?
- Cum lucrezi cu greșelile care au fost comise, astfel încât clienții să nu rămână supărați și să nu plece?
- Cum vinzi o variantă mai scumpă a produsului și îl convingi pe client că e un pas absolut necesar?
- Cum ridici prețul proiectului, dacă la final s-a depistat că jumătate de circumstanțe nu au fost luate în calcul și e necesar de depus de două ori mai mult efort?
- Ce faci, dacă clientul nu se pricepe în produs, dar negociază de parcă se pricepe?
Sofia Dudareva va desfășura pe data de 8 iulie masterclassul la care va povesti despre negocierile în vânzarea produselor dificile. Prețul acestuie este de doar 300 de lei.