Sales & Marketing 360

Imagini

Informații

Data: 4 Aprilie 2014 Vineri
Locul:Leogrand Convention Center

Descriere

Sales&Marketing 360 - este o platformă notabilă, unde se discută cele mai importante tendințe ale anului, se prezintă cele mai interesante studii de caz, are loc schimb de păreri și experiență. Este cel mai remarcabil eveniment din domeniul promovării companiei și a produselor. Este locul unde se întîlnesc managerii, marketologii și angajații cheie în vânzări, cei care determină eficiența mediului de afaceri în Republica Moldova.

Toate masterclassurile au loc în două fluxuri paralele. Aveți o oportunitate unică - de a participa anume la acel masterclass, care Vă este interesant.

La conferință vor evolua 12 speakeri. Toți speakerii sunt experți recunoscuți, cu experiență vastă în vânzări și marketing. Ei vor veni din diferite colturi ale Europei și țărilor CSI, cu unicul scop de a împărtăși cunoștințele cu managerii și directorii din Moldova.

Sute de marketologi, manageri de vînzări și antreprenori se vor aduna la eveniment. Nu ratați șansa de a stabili contacte utile și relații de afaceri. Toți vor fi aici!

Vă garantăm că după conferință, fiecare participant va pleca cu idei și instrumente practice și utile de promovare.


Subiectele masteclassurilor:

VÎNZĂRI

  • Sales Management,
  • Tehnologii de vînzări eficiente ,
  • Ideologia vînzărilor într-un mediu competitiv,
  • Psihologia aplicativă în vînzări ,
  • Specificul lucrului cu clienții-corporativi și clienți,
  • Practica desfășurării negocierilor comerciale.


MARKETING

  • Marketing pentru directori,
  • Online vs offline - marketing,
  • Poziționare. Branding,
  • Calea spre inima consumatorului - noi tendințe în marketing,
  • Promovare eficientă,
  • Măria Sa - Clientul. Sau ceea ce știm despre orientarea către client.


PROGRAM 4 aprilie:

  • 2 fluxuri de discursuri,
  • 12 speakeri,
  • 500 de participanți,
  • 100 instrumente inovatoare pentru promovarea produsului Dvs,
  • loterie cu premii din partea organizatorilor și a sponsorilor.


Speakeri:

Paul Renaud:

  • Executive Coach calificat. Profesor adjunct de marketing la Maastricht School of Management. Membru al NeuroBusiness Group. Specialist în strategii de marketing, cu experiență vastă în BLT și ALT. A activat în mai mult de 10 țări din Europa. A deținut funcțiile de vicepreședinte de vînzări la Connex (Vodafone) şi Director de Marketing al Romtelecom din România. Ca coach a lucrat cu aşa organizații ca Orange, GE Capital, Toyota, IDC research,Pyramid Research, Bell Canada, Ampro, FTI, Style & Nature. Paul scrie un editorial dedicat marketingului, în Biz Magazine și în secțiunea tematică despre coaching.


Ираклий Беселидзе:

  • Идеолог контекстного маркетинга. Управляющий директор "Премьер СВ", первого из российских рекламных агентств ставшим финалистом в самом знаменитом фестивале рекламистов в мире - Каннском.Автор и телеведущий программы “Гуру Маркетинга”. Маркетинг-эксперт и колумнист.


Evghenii Jighilii:

  • Antreprenor, fondator și trainer principal al companiei «Мастер Звонка». Mai mult de 20 ani activează în vânzări, a început ca simplu vânzător, mai mulți ani a condus departamentul de instruire a celui mai mare auto-centu din Rusia "«РОЛЬФ Розница". Autor al bestseller-ului "Maestu în apeluri. Cum să explici, convingi, și vinzi la telefon" (editura МИФ).


Oleg Makarov:

  • Partener al Grupui de Consulting «TCG», director de marketing și director de vânzări cu experiență practică (din 1993), ex-director în brandingla CC «Victoria».Trainer de succes, lucrează doar cu propriile programe de instruire, consultant. Autor a numeroaselor publicații în presa de afaceri la tema "marketing si vânzări". A tradus în limba rusă bestsellerul «The Way Of Trading»(eng).


Anton Șapoval:

  • Business-trainer practician, cu o experiență de success în optimizarea activității mai multor companii mari. Specialist în elaborarea strategiilor de management și în formarea Top managerilor pe diferite niveluri. Fondator al companiei «Эталон». Personal a creat și a adus la un nivel de succes trei organizații (structura uneia dintre ele consta în mai mult de o mie de oameni). A dezvoltat software pentru managementul afacerilor. Are experiență în țările: SUA, Rusia, Danemarca, Africa de Sud, Kazahstan, Ghana, Tanzania, Kenya, Botswana.


Alena Sorokina:

  • Expert în managementul comunicării de marketing cu o experiență de 14 ani în domeniu. Director de marketing, cu specializarea în promovarea serviciilor din sfera B2B și B2C pe piețele locale, naționale și internaționale. Dezvoltă și implementează sistemul de marketing în cadrul întreprinderilor, consultă și monotorizează businessul în marketing și publicitate. Business-trainer, speaker la Academia Antreprenorilor, organizator al evenimentelor TEDxOdesa, lider al Asociației marketerilor din Odesa.


Mariana Nevstrueva:

  • Consultant în marketing și PR. Proprietar al «САРАФАН-Маркетинг». CEO la Centrul de Business Tehnologii ”FreeBoss”. A realizat și implementat peste 50 de proiecte pentru mai multe companii din diverse sectoare ale economiei: programe eficiente de promovare, marketing și PR. Masterand în Business Administrare a Universității din Magdeburg (Germania).


Ia Imshinetskaya:

  • Expert în atragerea și menținerea clienților. În domeniul dat activează din anul 1993, timp în care au fost realizate și implimentate mai mult de 230 de proiecte de succes. Desfășoară traininguri în 5 țări diferite și40 de orașe. Este autorul a 10 cărți în promovare, printre care: "Creativitatea in publicitate", "promovare situațională sau arta de a sta la coadă cuiva", "Fabrica de clienți", "Cum să vinzi produse scumpe și foarte scumpe".


Vadim Dozortsev:

  • Fondator și partner în managementul companiei de consultanță "Berner&Stafford". Consultant Superior în domeniul managementului vânzărilor în Rusia. Conducătorul practicii "Crearea sistemei de vânzării" a КСК групп. Conduce Centrul de Dezvoltare a partenerilor Microsoft Rusia. Pe baza metodelor cunoscute și a propriilor realizări el a pus bazele tehnologiei comerciale SFM (Sales Forces Management). Printre clienți: Комсомольская Правда, Останкинский мясоперерабатывающий комбинат, HH.ru, 1C, ЭКСМО.


Vladimir Davîdov:

  • Fondator / coproprietar al companiei «Комплето - Системный Электронный Маркетинг». Deținătorul certificatelor: Microsoft Certified Professional, Cambridge FCE, SocialExp. Membru al "Российская Гильдия Маркетологов". Business-trainer specializat în Marketing elecrtonic. Unul dintre dezvoltatorii metodicei Sistemului de marketing electronic (SEM). A tradus în limba rusă și adaptat cartea “Автоматизация продаж - правильный подход”,împreună cu Keith Thompson.


Bogdan Comănescu:

  • 23 de ani de experiență națională și internațională (Franța, Germania, India, Spania, Bulgaria, Polonia, Italia, Maroc) în Marketing, Managementul Vânzărilor și Dezvoltare Comercială. Titlul de ”Speakerul Anului 2012” la BusinessDays. Fondator al Accelera Business Strategy - compania de consultanță și training Numărul 1 în România în implementarea proiectelor de Dezvoltare Comercială. Fondator al Fenomenului ”Merit, Vreau și Pot!”. Antreprenor, autor al numeroase articole de specialitate, co-autor al cărții ”Maxim - Psihologia Motivării Forței de Vânzări”.


Andrei Veselov:

  • Antreprenor. Activeaza în vînzările B2B și marketing din 1995. Începînd cu anul 2001, a creat patru afaceri, inclusiv B2B baisis, Galloper CRM, Externet. A primit 2 brevete de invenție. Speaker alAsociației Marketerilor. Autor al cărții "Gestionarea departamentului de vînzări. Abordare sistematică", "Internet-marketing și vînzări. Cum să faci site-ul să vîndă", "Internet-marketing și webinare. Cum corect să vinzi produse și servicii pe Internet".

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:
Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.md. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?