Atelier de PR - Crisis Communication in Moldova

Imagini

Informații

Data: 16 Aprilie 2014, 16:00 Miercuri
Preț: 150 Lei
Telefon Informații: 069944661
Locul:Leogrand Convention Center

Descriere

Ești responsabil pentru reputația companiei în care lucrezi? Vrei să afli cum să gestionezi crizele de comunicare/imagine? Vrei să înveți să gestionezi riscurile reputației?

Reputația companiilor este în mâinile angajaților, clienților, autorităților, jurnaliștilor, ONG-urilor și chiar a concurenților. Criza de imagine / comunicare poate interveni oricând – un video pe rețelele sociale poate deveni știre de maximă audiență.

Cum să gestionăm o situație de criză? Cum să gestionăm riscurile reputației? Care sunt cele mai eficiente strategii pentru a ne menține reputația nepătată sau să o îmbunătățim? Sunt pregătite companiile moldovenești pentru situații de criză? Ce acțiuni așteaptă jurnaliștii sau publicul larg în momentele de criză?

Participanții în cadrul Atelierului de PR sunt practicieni experimentați, jurnaliști și blogeri care vor încerca să ofere soluții companiilor locale privind acțiunile și strategiile în situații de criză. Invitatul special al evenimentului, care va modera și va împărtăși din experiența internațional este Ioana MĂNOIU, managing partner la GMP PR, agenția anului 2013 în România. Ioana Mănoiu - cel mai cunoscut om de PR din Romania conform studiului BIZ în 2013, peste 30 de crize gestionate în ultimii ani.


7 întrebări ale comunicării anticriză:

  1. Cum să anticipăm crizele?
  2. Când trebuie să reacționăm?
  3. Cine trebuie antrenat în echipă?
  4. Cine trebuie să comunice cu mass-media?
  5. Ce comentăm pe rețelele sociale?
  6. Cum să păstrăm încrederea?
  7. Poate deveni criza o oportunitate?


Agenda Atelierului de PR:

  • 16.00 – 16.50 : Comunicarea anticriză
    Ioana Mănoiu, managing partner GMP PR România
  • 17.00 – 17.10 : Pauză
  • 17.10 – 18.00 : Practicile comunicării anticriză în Moldova
    • Campanii anticriză de anvergură. Alexandr Bejenari, director , PR-Agency PARC Communications
    • Managmentul riscurilor reputației în companiile mari. Ludmila Andronic, Corpoarate Affairs Director la EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY
    • Comunicarea internă - instrument de gestionare a riscurilor . Olga Moraru, PR manager, Green Hills Market
    • Reflectarea crizelor și comportamentului companiilor în media. Tudor Darie, CEO Interakt
    • Comunicarea de criză pe social media. Eugen Luchianiuc, blogger, www.luchianiuc.com
  • 18.00 – 18.50 : Networking


Organizatori: PR-Agency Parc Communications și Clubul Profesioniștilor în Relații Publice Comunicare și

Parteneri: Leogrand Hotel & Convention Center, Sudzucker Moldova, Efes Moldova, OM, Green Hills Market.

Parteneri-media: Экономическое обозрение, Economist, PROFIT, BusinessClass, Allmoldova.com, Agora.md

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:
Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.md. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?